|
Număr de înregistrare: |
439
|
Data de postare a opiniei: |
01.07.2016 15:33:00
|
De la: |
Gheorghe Adrian
|
|
Textul opiniei: |
Este inacceptabil din punct de vedere moral ca un sofer care conduce pe contrasens, care depaseste peste linie continua simpla sau dubla, sau care circula pe sensul opus al unei strazi cu sens unic sa fie indreptatit la despagubiri din partea unui sofer care circula regulamentar si la intalnirea semnului cedeaza trecerea, acorda prioritate din directia traficului regulamentar. Aveti atasat un clip demonstrativ pentru aceasta situatie, unde practica din asigurari si cea a agentilor rutieri este sa declare vinovat soferul care circula regulamentar, iar cel care circula pe contrasens, sau care depaseste peste linie continua simpla/dubla, incalcand alte articole din codul rutier sa-si repare masina pe RCA-ul primului. https://www.youtube.com/watch?v=rdo8VC6HWNA
In sustinerea acestui demers as propune suplimentarea articolului 36 din capitolul V sectiunea 1 "Obligatiile participantilor la trafic" cu urmatorul aliniat (4) Conducatorilor de vehicule, cu exceptia celor cu regim prioritar, le este interzisa circulatia pe contrasens cand nu efectueaza o depasire regulamentara sau pe sensul opus al unui drum semnalizat "Sens unic", fiind singuri vinovati in cazul producerii unui eveniment rutier. Si modificarea informatiilor din anexa Indicatoarelor rutiere de prioritate, pentru indicatorul Cedeaza Trecerea, cu urmatoarea formulare: Se amplaseaza pe drumul public fara prioritate, la intersectia acestuia cu un drum public prioritar. La intalnirea acestui indicator, conducatorul de vehicul este obligat sa reduca viteza si sa se asigure ca pe drumul prioritar nu circula vehicule si abia apoi poate sa patrunda in intersectie. Daca pe drumul prioritar circula alte vehicule, în conformitate cu prevederile legale privind circulatia pe drumurile publice, conducatorul de vehicul este obligat sa opreasca pentru a le acorda prioritate. Cu respect si speranta ca intelegeti imoralitatea acestui gen de situatii
|
|
|
|