Site-ul Senatului României folosește cookie. Navigând în continuare, vă exprimați acordul asupra folosiri cookie-urilor conform OUG 13/24.04.2012 și REGULAMENTUL (UE) 2016/679. OK

Comunicate de presă

Anunţ de presă - Acreditarea jurnaliştilor pentru sesiunea parlamentară septembrie - decembrie 2016

Direcţia Presă, Comunicare și Imagine anunţă că, în perioada 16 august – 02 septembrie a.c., se primesc cererile de prelungire a acreditărilor permanente, precum şi legitimaţiile valabile din sesiunea anterioară, în vederea aplicării vizei care permite accesul în instituţie în sesiunea parlamentară septembrie - decembrie 2016.
Anexat, regăsiți formularele tipizate de prelungire a acreditărilor permanente.
În cazul în care există jurnalişti care nu au avut o acreditare permanentă la Senatul României în sesiunea februarie-iunie 2016, documentele necesare pentru obţinerea acesteia se regăsesc pe site-ul instituţiei la secţiunea ,,Relaţii cu mass-media”.
Depunerea cererilor şi predarea legitimaţiilor se pot face zilnic, de luni până joi, între orele 8:30 – 16:00 şi vineri între orele 8:30 – 13:00, la Biroul Presă, Imagine și Pagină web din cadrul Direcţiei Presă, Comunicare şi Imagine (intrarea B3, etaj 5, corp E3, camera 5017).
Detalii pot fi solicitate la numerele de telefon 021.414.27.13; 021.414.29.68; 021.414.28.40 sau prin e-mail, la adresa presa@senat.ro
 
Direcţia Presă, Comunicare şi Imagine

Formular de acreditare - un jurnalist

Formular de acreditare - echipă de jurnalişti


Go to top