Site-ul Senatului României folosește cookie. Navigând în continuare, vă exprimați acordul asupra folosiri cookie-urilor conform OUG 13/24.04.2012 și REGULAMENTUL (UE) 2016/679. OK

Listă Legislație

Rezultate Cautare

Nr.NumarTitluStadiu
1 L582/2008
Proiect de lege pentru aprobarea Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr. 89/2008 pentru modificarea Legii învăţământului nr.84/1995
Inițiatori:
Guvernul României
A devenit Legea nr.250/30.06.2009 publicatã în M.O. nr.462/03.07.2009
Print

L582/2008

Proiect de lege pentru aprobarea Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr. 89/2008 pentru modificarea Legii învăţământului nr.84/1995

Număr de înregistrare Senat: L582/2008
Număr de înregistrare Camera Deputaților: PLX466/2008
Adresa:
Prima cameră: Camera Deputaților
Tip inițiativă: Proiect de lege
Inițiatori: Guvernul României
   
Avizul Consiliului Legislativ: 771/26.06.2008
Procedura de urgență: Da
Stadiu: A devenit Legea nr.250/30.06.2009 publicatã în M.O. nr.462/03.07.2009
Caracterul legii: Organică
Termen adoptare:
Opiniile persoanelor interesate asupra propunerilor legislative aflate în consultare publică: Opinii trimise

Derularea procedurii legislative

Data Acțiunea


- adresa de înaintare a iniţiativei legislative pentru informare
- adresa de înaintare a iniţiativei legislative pentru dezbatere
- forma iniţiatorului
- expunerea de motive la iniţiativa legislativă
- avizul Consiliului Legislativ
- Ordonanţa Guvernului
- hotărârea de Guvern
- raportul comisiei sesizate în fond
- adresa de resesizare a comisiei pentru raport suplimentar
- raport suplimentar 1
- forma adoptată de Senat
- forma adoptată de Camera Deputaţilor
- forma trimisă la promulgare
- cerere de reexaminare a Preşedintelui României
- raportul comisiei ca urmare a cererii de reexaminare a Președintelui României
- forma adoptată de Camera Deputaţilor - în urma reexaminării
- forma adoptată de Senat în urma reexaminării
- forma trimisă la promulgare după reexaminare
- adresa către Senat cu forma reexaminată
- decretul de promulgare
- forma promulgată

Go to top