Listă Legislație

Rezultate Cautare

Nr.NumarTitluStadiu
1 L117/2016

Propunere legislativă privind completarea Legii educaţiei naţionale nr.1/2011

Inițiatori:

Comşa Cornel-George - deputat Independent
Respins de ambele Camere
Print

L117/2016

Propunere legislativă privind completarea Legii educaţiei naţionale nr.1/2011

Număr de înregistrare Senat: L117/2016
Număr de înregistrare Camera Deputaților: PLX155/2016, PLX861/2015
Adresa: -
Prima cameră: Senat
Tip inițiativă: Propunere legislativă
Inițiatori: Comşa Cornel-George - deputat Independent
   
Avizul Consiliului Legislativ: 1349/23.12.2015
Procedura de urgență: Nu
Stadiu: Respins de ambele Camere
Caracterul legii: Organică
Termen adoptare:
Opiniile persoanelor interesate asupra propunerilor legislative aflate în consultare publică: Opinii trimise

Derularea procedurii legislative

Data Acțiunea
07-12-2015 înregistrat la Camera Deputatilor pentru dezbatere

CD
07-12-2015 prezentare în Biroul Permanent al Camerei Deputatilor
Format PDF - 22 kbAdresa initiatorului


CD
07-12-2015 solicitare aviz de la Consiliul Economic si Social
termen: 21-12-2015


CD
07-12-2015 solicitare aviz de la Consiliul Legislativ
termen: 28-12-2015


CD
07-12-2015 solicitare punct de vedere de la Guvern
termen: 28-12-2015


CD
15-12-2015 primire aviz de la Consiliul Economic si Social - cu nr.3799/15.12.2015 (negativ)
Format PDF - 59 kbAvizul Consiliului Economic si Social


CD
24-12-2015 primire aviz de la Consiliul Legislativ - cu nr.1349/23.12.2015 (favorabil)
Format PDF - 216 kbAvizul Consiliului Legislativ


CD
19-01-2016 primire punct de vedere de la Guvern - cu nr.506/18.01.2016 (negativ)
Format PDF - 92 kbPunctul de vedere al Guvernului


CD
01-02-2016 încetarea procedurii legislative prin desesizarea Camerei Deputatilor; înaintare la Senat.

CD
02-02-2016 Înregistrat la Senat pentru dezbatere cu nr.b22 (adresa nr.plx861/2015/02.02.2016)

adresa de înaintare a iniţiativei legislative pentru dezbatere adresa de înaintare a iniţiativei legislative pentru dezbatere
forma iniţiatorului forma iniţiatorului
expunerea de motive la iniţiativa legislativă expunerea de motive la iniţiativa legislativă
SE
08-02-2016 cu nr.L117 prezentare în Biroul permanent; Senatul e prima Cameră sesizată

SE
08-02-2016 trimis pentru raport la Comisia pentru învăţământ, ştiinţă, tineret şi sport (TERMEN: 22/03/2016)

SE
08-02-2016 Termen depunere amendamente: 08/03/2016

SE
08-02-2016 trimis pentru aviz la Comisia juridică, de numiri, disciplină, imunităţi şi validări (TERMEN: 08/03/2016)

SE
30-03-2016 Comisia pentru învăţământ, ştiinţă, tineret şi sport depune raportul cu nr. 45-NEGATIV

raportul comisiei sesizate în fond raportul comisiei sesizate în fond
SE
04-04-2016 înscris pe ordinea de zi a plenului Senatului

SE
04-04-2016 respins de Senat
rezultat vot pentru= 89 contra=1 abțineri=4

adresa prin care se comunică respingerea iniţiativei legislative adresa prin care se comunică respingerea iniţiativei legislative
adresa prin care iniţiativa legislativă este transmisă la cealaltă Cameră spre dezbatere adresa prin care iniţiativa legislativă este transmisă la cealaltă Cameră spre dezbatere
SE
05-04-2016 Comisia juridică, de numiri, disciplină, imunităţi şi validări transmite avizul cu nr. 65-NEGATIV

aviz - Comisia juridică, de numiri, disciplină, imunităţi şi validări aviz - Comisia juridică, de numiri, disciplină, imunităţi şi validări
SE

- adresa de înaintare a iniţiativei legislative pentru dezbatere
- adresa de desesizare a Camerei care nu are competenţă de primă Cameră sesizată
- forma iniţiatorului
- expunerea de motive la iniţiativa legislativă
- avizul Consiliului Economic şi Social
- avizul Consiliului Legislativ
- punctul de vedere al Guvernului
- aviz - Comisia juridică, de numiri, disciplină, imunităţi şi validări
- raportul comisiei sesizate în fond
- adresa prin care se comunică respingerea iniţiativei legislative
- adresa prin care iniţiativa legislativă este transmisă la cealaltă Cameră spre dezbatere
- adresa prin care se comunică respingerea definitivă a iniţiativei legislative
Go to top