Site-ul Senatului României folosește cookie. Navigând în continuare, vă exprimați acordul asupra folosiri cookie-urilor conform OUG 13/24.04.2012 și REGULAMENTUL (UE) 2016/679. OK

Listă Legislație

Rezultate Cautare

Nr.NumarTitluStadiu
1 L623/2023
Propunere legislativă pentru modificarea art.83 din Legea învâţământului preuniversitar nr.198/2023
Inițiatori:
Bola Bogdan-Alexandru - deputat Neafiliat; Chira Claudiu-Martin - deputat Neafiliat; Kocsis-Cristea Alexandru - deputat Neafiliat
Trimis la Cameră pentru dezbatere
Print

L623/2023

Propunere legislativă pentru modificarea art.83 din Legea învâţământului preuniversitar nr.198/2023

Număr de înregistrare Senat: L623/2023
Număr de înregistrare Camera Deputaților: PLX10/2024, PLX485/2023
Adresa: -
Prima cameră: Senat
Tip inițiativă: Propunere legislativă
Inițiatori: Bola Bogdan-Alexandru - deputat Neafiliat; Chira Claudiu-Martin - deputat Neafiliat; Kocsis-Cristea Alexandru - deputat Neafiliat
   
Avizul Consiliului Legislativ: 903/02.10.2023
Procedura de urgență: Nu
Stadiu: Trimis la Cameră pentru dezbatere
Caracterul legii: Ordinară
Termen adoptare:
Opiniile persoanelor interesate asupra propunerilor legislative aflate în consultare publică: Opinii trimise

Derularea procedurii legislative

Data Acțiunea


- adresa de înaintare a iniţiativei legislative pentru dezbatere
- adresa de desesizare a Camerei care nu are competenţă de primă Cameră sesizată
- forma iniţiatorului
- expunerea de motive la iniţiativa legislativă
- avizul Consiliului Legislativ
- avizul Consiliului Economic şi Social
- adresa de sesizare a comisiei pentru stabilirea competenţei de dezbatere ca primă Cameră sesizată
- avizul comisiei pentru stabilirea competenţei de dezbatere ca primă Cameră sesizată
- punctul de vedere al Guvernului
- aviz - Comisia pentru administraţie publică
- aviz - Comisia pentru transporturi şi infrastructură
- aviz - Comisia pentru drepturile omului, egalitate de şanse, culte şi minorităţi
- forma adoptată de Senat
- adresa prin care iniţiativa legislativă este transmisă la cealaltă Cameră spre dezbatere

Go to top