print copy

Ordinea de zi
Plen
din 16 iunie 2005

Caută un text în istoricul ordinelor de zi:



Descriere De la Pana la Etaj Sala
LUCRĂRI ÎN PLENUL SENATULUI 09:00 13:00


# P.L. Descriere Rezoluție
1 Probleme organizatorice • Aprobarea programului de lucru al Senatului pentru perioada 20 – 25 iunie 2005. – Se supune la vot

2 Constituirea comisiei de mediere la următorul proiect de lege: - Proiectul de lege privind dreptul la rectificare şi dreptul la replică faţă de materialele publicate în presă. – Se supune la vot

3 Propunerea legislativă privind susţinerea familiilor tinere. (articol unic) (L211/01.06.2005) – raport de respingere Raport: Comisia pentru muncă, familie şi protecţie socială Caracterul legii: ordinară Propunerea legislativă privind susţinerea familiilor tinere. (articol unic) (L211/01.06.2005) – raport de respingere Raport: Comisia pentru muncă, familie şi protecţie socială Caracterul legii: ordinară

4 Propunerea legislativă pentru modificarea literei b) a alin. (3) al art. 104 din Legea nr. 128/1997 privind Statutul personalului didactic. (articol unic, cu o modificare) (L169/12.05.2005) - respins de Camera Deputaţilor Raport: Comisia pentru învăţământ, ştiinţă şi tineret Caracterul legii: organică

5 Proiectul de lege pentru modificarea şi completarea art. 104 alin. (3) din Legea nr. 128/1997 privind statutul personalului didactic. (propunere legislativă) (articol unic, cu o modificare) - adoptat de Camera Deputaţilor (L171/12.05.2005) – raport de respingere Raport: Comisia pentru învăţământ, ştiinţă şi tineret Caracterul legii: organică

6 Proiectul de lege pentru modificarea art. 5 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 133/2000 privind învăţământul universitar şi postuniversitar de stat cu taxă, peste locurile finanţate de la bugetul de stat. (propunere legislativă) (2 articole, cu o modificare) (L177/18.05.2005) - adoptat de Camera Deputaţilor Raport: Comisia pentru învăţământ, ştiinţă şi tineret Caracterul legii: organică

7 Propunerea legislativă pentru modificarea Legii 376/2004 privind bursele private. (articol unic) (L190/24.05.2005) Raport: Comisia pentru învăţământ, ştiinţă şi tineret Caracterul legii: ordinară

8 Propunerea legislativă privind sprijinul acordat tinerilor, în vederea întemeierii unei familii. (7 articole) (L88/30.03.2005) – raport de respingere – continuare Raport: Comisia pentru administraţie publică şi organizarea teritoriului Comisia pentru buget, finanţe şi bănci Caracterul legii: ordinară

9 Proiectul de lege pentru încheierea unui Memorandum între Guvernul României şi Guvernul Republicii Moldova, privind înfrăţirea unităţilor administrativ – teritoriale din cele două state. (propunere legislativă) (3 articole) (L178/18.05.2005) - adoptat de Camera Deputaţilor – raport de respingere Raport: Comisia pentru administraţie publică şi organizarea teritoriului Caracterul legii: ordinară

10 Proiectul de lege pentru modificarea Legii nr. 393/2004 privind Statutul aleşilor locali. (propunere legislativă) (articol unic, cu 3 modificări) (L191/25.05.2005) - adoptat de Camera Deputaţilor Raport: Comisia pentru administraţie publică şi organizarea teritoriului Caracterul legii: organică

11 Propunerea legislativă privind modificarea Legii nr. 393/2004 privind statutul aleşilor locali. (articol unic, cu o modificare) (L199/31.05.2005) - respins de Camera Deputaţilor – raport de respingere Raport: Comisia pentru administraţie publică şi organizarea teritoriului Caracterul legii: organică

12 Proiectul de lege pentru înfiinţarea comunei Boghicea, prin reorganizarea comunei Bîra, judeţul Neamţ. (propunere legislativă) (6 articole) (L192/25.05.2005) - adoptat de Camera Deputaţilor Raport: Comisia pentru administraţie publică şi organizarea teritoriului Caracterul legii: organică

13 Proiectul de lege pentru înfiinţarea comunei Iteşti, prin reorganizarea comunei Bereşti-Bistriţa, judeţul Bacău. (propunere legislativă) (6 articole) (L193/25.05.2005) - adoptat de Camera Deputaţilor Raport: Comisia pentru administraţie publică şi organizarea teritoriului Caracterul legii: organică

Go to top