Site-ul Senatului României folosește cookie. Navigând în continuare, vă exprimați acordul asupra folosiri cookie-urilor conform OUG 13/24.04.2012 și REGULAMENTUL (UE) 2016/679. OK

Anunțuri

Conferința de lansare a proiectului ,,SOLUȚII DIGITALE PENTRU CREȘTEREA CAPACITĂȚII ADMINISTRATIVE A SENATULUI ROMÂNIEI” (SIPOCA 1271 / MySMIS 158231)

Senatul României organizează marți, 28 martie 2023, începând cu ora 10:00, conferința de lansare a proiectului ,,Soluții digitale pentru creșterea capacității administrative a Senatului României”, cofinanțat prin Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014-2020.
Obiectivul general al proiectului constă în creșterea capacității instituționale și eficientizarea activităților din structurile organizatorice ale serviciilor Senatului României prin implementarea unor soluții informatice inovative, în vederea simplificării furnizării serviciilor către beneficiari.
La eveniment vor participa senatori, reprezentanți ai altor instituții publice centrale, experți din domeniul digitalizării, precum și angajați cu funcții de conducere din cadrul Senatului României.
 
Locație: sala Constantin Stere, nivel P1, Senat.

Programul conferinței
 
 


Go to top