Site-ul Senatului României folosește cookie. Navigând în continuare, vă exprimați acordul asupra folosiri cookie-urilor conform OUG 13/24.04.2012 și REGULAMENTUL (UE) 2016/679. OK

Anunțuri

Acreditarea jurnaliștilor pentru sesiunea parlamentară februarie-iunie 2022

Direcția presă, comunicare și imagine informează că, în perioada 17 ianuarie - 31 ianuarie a.c., se primesc cererile de acreditare permanentă pentru accesul în instituție, în sesiunea parlamentară februarie-iunie 2022.
Formularele tipizate de acreditare permanentă se pot descărca de pe site-ul Senatului, secțiunea Acreditări jurnaliști.

Depunerea cererilor se poate face prin e-mail sau fizic, de luni până joi, între orele 8.30 – 16.00 și vineri, între orele 8.30 – 13.30, la Biroul presă, imagine și pagină web din cadrul Direcției presă, comunicare și imagine (intrarea B3, etaj 5, camera 5017).
Pentru accesul autovehiculelor în parcarea Senatului din cadrul Palatului Parlamentului, instituția media transmite Direcției presă, comunicare și imagine o solicitare semnată și ștampilată de redactorul-șef sau directorul instituției de presă. Fiecare instituție de presă va putea accesa până la 5 permise de acces auto. Permisul de acces auto este valabil pe perioada anului calendaristic și nu este transmisibil. Fiecare solicitare va conține numărul de înmatriculare al mașinii, va fi însoțită de o copie a certificatului de înmatriculare și va fi menționat un număr de telefon al solicitantului.
 
Pentru informații suplimentare, vă rugăm să vă adresați Direcției presă, comunicare și imagine, respectiv Biroului presă, imagine și pagina web, la tel: 021.414.27.13 sau prin
e-mail: presa@senat.ro.


Go to top