10-02-2020 |
Înregistrat la Senat pentru dezbatere cu nr.b38 (adresa nr.E35/10/02/2020)
adresa de înaintare a iniţiativei legislative pentru dezbatere
forma iniţiatorului
expunerea de motive la iniţiativa legislativă
avizul Consiliului Legislativ
Ordonanţa Guvernului
hotărârea de Guvern
|
SE |
17-02-2020 |
cu nr.L75 prezentare în Biroul permanent; Senatul e prima Cameră sesizată
|
SE |
17-02-2020 |
trimis pentru raport la Comisia juridică, de numiri, disciplină, imunităţi şi validări (TERMEN: 25/02/2020)
|
SE |
17-02-2020 |
Termen depunere amendamente: 18/02/2020
|
SE |
17-02-2020 |
trimis pentru aviz la Comisia pentru apărare, ordine publică şi siguranţă naţională (TERMEN: 18/02/2020)
|
SE |
17-02-2020 |
trimis pentru aviz la Comisia pentru drepturile omului, egalitate de şanse, culte şi minorităţi (TERMEN: 18/02/2020)
|
SE |
19-02-2020 |
Comisia pentru drepturile omului, egalitate de şanse, culte şi minorităţi transmite avizul cu nr. 84-NEGATIV
aviz - Comisia pentru drepturile omului, egalitate de şanse, culte şi minorităţi
|
SE |
10-03-2020 |
Comisia pentru apărare, ordine publică şi siguranţă naţională transmite avizul cu nr. 69-FAVORABIL
aviz - Comisia pentru apărare, ordine publică şi siguranţă naţională
|
SE |
10-03-2020 |
adoptat de Senat (adoptat în condiţiile art.115 alin.(5) teza a III-a din Constituţia României, republicată)
forma adoptată de Senat
adresa prin care iniţiativa legislativă este transmisă la cealaltă Cameră spre dezbatere
|
SE |
27-04-2020 |
înregistrat la Camera Deputatilor pentru dezbatere
|
CD |
27-04-2020 |
prezentare în Biroul Permanent al Camerei Deputatilor | Adresa Senatului |  | Adresa Guvernului |
|
CD |
27-04-2020 |
trimis pentru aviz la:
|
CD |
27-04-2020 |
trimis pentru raport la: termen depunere amendamente: 06.05.2020 termen depunere raport: 14.05.2020
|
CD |
04-05-2020 |
primire aviz de la:
|
CD |
12-05-2020 |
primire aviz de la:
|
CD |
25-03-2021 |
primire punct de vedere de la Guvern - cu nr.1803/NS/24.03.2021 (favorabil) | Punctul de vedere al Guvernului (poz.8) |
|
CD |