| 03-10-2005 |
înregistrat la Camera Deputatilor pentru dezbatere
|
CD |
| 03-10-2005 |
prezentare în Biroul Permanent al Camerei Deputatilor | Adresa initiatorului |
|
CD |
| 03-10-2005 |
solicitare aviz de la Consiliul Legislativ termen: 18-10-2005
|
CD |
| 03-10-2005 |
solicitare punct de vedere de la Guvern termen: 18-10-2005
|
CD |
| 12-10-2005 |
primire aviz de la Consiliul Legislativ
|
CD |
| 19-10-2005 |
prezentare în Biroul Permanent al Camerei Deputatilor
|
CD |
| 19-10-2005 |
trimis pentru aviz la:
|
CD |
| 19-10-2005 |
trimis pentru raport la: termen depunere raport: 27.10.2005
|
CD |
| 26-10-2005 |
primire aviz de la:
|
CD |
| 01-11-2005 |
primire aviz de la:
|
CD |
| 01-11-2005 |
primire raport (nr.222) de respingere de la: face parte din categoria legilor organice
|
CD |
| 07-11-2005 |
înscris pe ordinea de zi a plenului Camerei Deputatilor
|
CD |
| 08-11-2005 |
respinsa de catre Camera Deputatilor
|
CD |
| 08-11-2005 |
dezbatere în plenul Camerei Deputatilorconsultati stenograma sedintei sau înregistrarea video 
|
CD |
| 09-11-2005 |
primire punct de vedere de la Guvern
|
CD |
| 09-11-2005 |
Înregistrat la Senat pentru dezbatere cu nr.L620 (adresa nr.plx428/2005/08/11/2005)
adresa de înaintare a iniţiativei legislative pentru dezbatere
forma iniţiatorului
expunerea de motive la iniţiativa legislativă
|
SE |
| 16-11-2005 |
trimis pentru raport la Comisia pentru învăţământ, ştiinţă, tineret şi sport (TERMEN: 30/11/2005)
|
SE |
| 16-11-2005 |
Termen depunere amendamente: 29/11/2005
|
SE |
| 16-11-2005 |
trimis pentru aviz la Comisia Parlamentului României pentru Integrare Europeană (TERMEN: 29/11/2005)
|
SE |
| 30-11-2005 |
Comisia pentru învăţământ, ştiinţă, tineret şi sport depune raportul cu nr. 390-NEGATIV
raportul comisiei sesizate în fond
|
SE |
| 08-12-2005 |
înscris pe ordinea de zi a plenului Senatului
|
SE |
| 12-12-2005 |
înscris pe ordinea de zi a plenului Senatului
|
SE |
| 12-12-2005 |
respins de Senat pentru= 17, contra=55, abțineri=3
adresa prin care se comunică respingerea iniţiativei legislative
|
SE |