| 29-10-2025 |
Înregistrat la Senat pentru dezbatere cu nr.b539
adresa de înaintare a iniţiativei legislative pentru dezbatere
forma iniţiatorului
expunerea de motive la iniţiativa legislativă
|
SE |
| 29-10-2025 |
procedură de urgență solicitată de inițiator
|
SE |
| 03-11-2025 |
trimis pentru aviz la Consiliul Economic şi Social
|
SE |
| 03-11-2025 |
trimis pentru aviz la Consiliul Fiscal
|
SE |
| 03-11-2025 |
trimis pentru aviz la Consiliul Legislativ (termen: 13.11.2025)
|
SE |
| 03-11-2025 |
trimis pentru punct de vedere la Guvern
|
SE |
| 06-11-2025 |
primire aviz de la Consiliul Legislativ - cu nr. 852/06.11.2025 (favorabil)
avizul Consiliului Legislativ
|
SE |
| 13-11-2025 |
primire aviz de la Consiliul Fiscal - cu nr. 61/13.11.2025
opinia Consiliului Fiscal
|
SE |
| 17-11-2025 |
cu nr.L508 prezentare în Biroul permanent; Senatul e prima Cameră sesizată
|
SE |
| 17-11-2025 |
trimis pentru raport la Comisia pentru învăţământ, ştiinţă și inovare (TERMEN: 03/12/2025)
|
SE |
| 17-11-2025 |
Termen depunere amendamente: 25/11/2025
|
SE |
| 17-11-2025 |
trimis pentru aviz la Comisia pentru drepturile omului, egalitate de şanse, culte şi minorităţi (TERMEN: 25/11/2025)
|
SE |
| 17-11-2025 |
trimis pentru aviz la Comisia pentru muncă, familie şi protecţie socială (TERMEN: 25/11/2025)
|
SE |
| 21-11-2025 |
primire aviz de la Consiliul Economic şi Social - cu nr. 6718/21.11.2025 (favorabil)
avizul Consiliului Economic şi Social
|
SE |
| 26-11-2025 |
Comisia pentru drepturile omului, egalitate de șanse, culte şi minorităţi transmite avizul cu nr. 542-FAVORABIL
aviz - Comisia pentru drepturile omului, egalitate de şanse, culte şi minorităţi
|
SE |
| 02-12-2025 |
trimis pentru aviz în vederea stabilirii competenței la Comisia pentru constituţionalitate
adresa de sesizare a comisiei pentru stabilirea competenţei de dezbatere ca primă Cameră sesizată
|
SE |
| 05-12-2025 |
Comisia pentru muncă, familie şi protecţie socială transmite avizul cu nr. 239-FAVORABIL
aviz - Comisia pentru muncă, familie şi protecţie socială
|
SE |